A roadrecord.hu nálunk viszi a prímet, én már nem menetlevelezek

Mióta belengette a kormány, hogy jövőre végre újra elindul a napelemes pályázat, mi már előre készülünk és várjuk, hogy mehessünk szerte az országban napelemes rendszereket telepíteni. Már egy pár éve benne vagyunk a szakmában, bár az is igaz, hogy az utóbbi évek visszaesése miatt sajnos – vagy épp szerencsére – más irányokba is mozdulnunk kellett. Most viszont nagyon boldogok vagyunk, hogy megint felbuzdulnak az emberek és persze szorgosan adjuk az ajánlatokat is, hogy minél több helyen mi lehessünk a preferált kivitelező. A környéken szerencsére már pusztán hírnévből is vannak megkereséseink, viszont ahhoz, hogy terjeszkedhessünk más irányokba is, szükségünk van egy kis reklámra. Szerencsére a háttér folyamatok már rendezettek, gondolok itt az ügyvitelre és azokra a papírmunkákra, amit mindenki utál csinálni. A roadrecord.hu például abban segített, hogy többet aztán ne kelljen papír alapon gyűjtenem, hogy hol, mikor és milyen távolságban jártam a céges verdával.

Könnyelműség azt gondolni, hogy ez mindig csak néhány sor, amit le kell írni és végig gondolni egy-egy út elején, vagy végén. Mert valóban csak ennyi lenne, azonban életszerűtlen mindaz, hogy az ember ezt folyamatosan nyomon kövesse, utólag összegyűjteni pedig borzasztóan macerás. Úgyhogy amit a roadrecord.hu nyújtani képes, azt gondolom, hogy óriási segítség mindenkinek, aki céges utakat számol el. Azért is fogalmazok így, mert itt ugye többféle lehetőség is a rendelkezésünkre áll. Egyik részről a saját autónkkal való utakat is el tudjuk számolni, hogyha azok céges utaknak minősülnek, mert mondjuk értékesítők vagyunk és az utunkkal a cég érdekeit képviselve, a cég nevében jártunk el. Itt aztán kell az a bizonyos kiküldetési rendelvény, ami a pontos útnyilvántartás nélkül fabatkát sem ér. A másik elszámolási mód a cégautó esete, amikor meg aztán eleve kötelességünk gyűjteni, hogy mikor és hova fut az autó, ha a céges pénzből tankoljuk.

A roadrecord.hu abban tud segíteni, hogy ezekkel az időhúzó és közben NAV szempontból mégis nagyon kritikus dolgokat magától legenerálja. Ilyenkor az történik, hogy a Roadrecord alkalmazás a háttérben fut és figyeli az útadatokat. Hozzá rögzíti az időpontokat és azt, hogy merre járunk. Mindezt anélkül végzi, hogy különösebben nagy akkumulátor igénye volna, hiszen a háttérben fut. Az mobilinternet csomagunkat sem kell emiatt bővíteni, hiszen azt sem fogja két kanállal habzsolni a program. Ami pedig még szívfájdalma szokott lenni az ilyen szoftvereket használóknak, hogyha GPS nyomkövetőt használunk, akkor az bizony valósidőben rengeteg adatot gyűjt rólunk esetleg még akkor is, amikor az üzleti útból már magán jellegű lesz. Ezért a RoadRecordnál ezt is megoldották, hogy itt pusztán csak az app táplálja magába a mikor merre megyünk infókat és ez nem kerül tovább sehova.

A begyűjtött adatok alapján az alkalmazás egy kész táblázatot készít arra vonatkozólag, hogy szerinte merre és mennyit mentünk az adott hónapban. Ezt pont úgy kell elképzelni, ahogy mondom: a program elkészíti a teljes táblázatot minden szükséges adattal együtt. Természetesen ez még csak egy tervezet, amiben bárhol lehetőségünk van változtatni. Pont ez a jó benne, hogy az app felkínál egy lehetséges, ideális verziót, de ezt nem kell minden pontján elfogadnunk, magunk is alakíthatunk még rajta, ha valahol másképp volt az út. Ami pedig külön hasznos, hogy azokra az alkalmakra is kínál alternatívát a korábbi helyadatok alapján, amikor esetleg nem ment az app és ezért nincs az adott napra útnyilvántartás. Persze ezt sem kell elfogadni, manuálisan is hozzá adhatjuk a tényszerű adatokat. Viszont ha mondjuk kapunk egy NAV vizsgálatot, akkor ahhoz rendkívül megbízható a RoadRecord, hogy a generált útnyilvántartást úgy ellenőrizze, hogy az mindenképp átmenjen az ellenőrzésen. Ugyanis a program nagyjából 70 logikai összeférhetetlenséget ellenőriz le, mielőtt azt mondja egy dokumentumra, hogy kész, ez már NAV-álló. Így hát a bizalom több, mint egyértelmű ezek után a szoftver felé.

Ha felkeltettem az érdeklődéseteket, de még nem tudjátok eldönteni, hogy valóban ez kell-e nektek, arra van kitalálva a próba időszak. Ez egy 14 napos demó verziója a RoadRecordnak, amiben mindenki meggyőződhet arról, hogy erre van-e szüksége, vagy sem. Bár őszintén szólva azt gondolom, hogy ekkora segítséget senki sem fog visszautasítani, mégis azt mondom, hogy próbáljátok ki a demót, hogy aztán nyugodt szívvel vegyétek meg a teljes verziót. Én Apple készüléken használom és nincs okom panaszra, nem fagy, nem meríti a készüléket rendellenesen és még a felhasználóbarát kezelésre is figyeltek a fejlesztők. A roadrecord.hu weboldalon ennél is többet tudhattok meg erről az oldalról. Ha nem szeretnétek többé menetlevéllel szenvedni, vagy utólag kitalálni utakat hónapokra visszamenőleg, akkor szerintem ez egy olyan beruházás, ami hamar visszahozza az árát minden cégnél.

roadrecord.hu